מדיניות החזרים

אנחנו מציעים פוליסת החזרים שאורכה כ-14 ימים, מה שמאפשר לכם להחזיר את המוצר עד  14יום מרגע הגעתו אליכם

בשביל להיות זכאים לאפשרות להחזיר את המוצר, על המוצר להיות לא פגום, לא משומש או שרוט, באריזה המקורית שלו. ובנוסף תצטרכו קבלה או הוכחה שאכן המוצר נרכש על ידכם

בכדי להתחיל את תהליך ההחזרה אתם יכולים ליצור איתנו קשר בגימייל שלנו HAYPERSHOP1@GMAIL.COM . בבקשה שימו לב שהחזרות ישלחו לכתובות שאנחנו נבחר.

אם בקשת ההחזרה שלכם תעמוד בדרישות ותאושר, תקבלו טופס החזרה ולאחר מכן תודרכו מה לעשות. מוצרים שיוחזרו אלינו בלי ידיעתנו ואישורינו לא יאושרו.

אנחנו תמיד זמינים בגימייל, באווצאפ או בטופס יצירת הקשר באתר.


? מוצר הגיע פגום

בבקשה ברגע הגעת המוצר אליכם בחנו אותו ובדקו שאינו פגום וזה אכן המוצר שהזמנתם, אם המוצר פגום או זה לא המוצר שהזמנתם צרו איתנו קשר באותו הרגע ונעזור לכם


: תשלום על משלוח חוזר

שימו לב שהלקוח הוא זה שאחראי על המשלוח חזרה אלינו ועל התשלום על המשלוח וכל מה שכולל בהחזרת המוצר אלינו. לדוגמא אם החלטתם להחזיר מוצר כל העלויות הנלוות להחזרת המוצר אלינו הם על חשבונכם, (עלויות משלוח וכדומה)

במקרה שהמוצר או הגיע פגום או שהייתה טעות בהזמנה צרו קשר איתנו ונדאג לטפל במקרה הזה ולסייע ככל הניתן.


החזרים כספיים

לאחר תהליך ההחזרה והאישור על ידינו, אתם תקבלו החזר כספי אוטומטי דרך שיטת התשלום שבה השתמשתם לתשלום באתר שלנו עד 20 ימי עסקים לאחר שהכל מאושר. שימו לב שיכול לקחת זמן לבנק שלכם או לחברת האשראי שלכם לעבד את ההחזר הכספי. אם עברו מעל 20 ימי עסקים מרגע אישורינו בבקשה צרו איתנו קשר ונעזור לכם.

ביטולים
ביטולים עומדים על סך 5% מהעסקה
במידה ואתה רוצה לבטל את ההזמנה שלך מכל סיבה שהיא, שלח לנו הודעה לוואצפ הבא:
054-8123990
שימו לב: ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה.
במידה ועובר 24 שעות, לא נוכל לקבל את הביטול שלך, אנא וודאו שאתם פועלים לפי תקנון האתר שלנו כך שכולם יהיו מרוצים ולא מודאגים.